lauantai 11. elokuuta 2012

why am i so afraid to lose you when you aren't even mine

Vihdoin sain väsättyä uuden postauksen!

Tässä vähän eilisen asua..  Oltiin tossa mamin kanssa kuvailemassa ja toteanpa vaan, että toi kameran edessäoleminen ei todellakaan oo mun juttu :D kuvia otettii varmaan 100, ja nää on parhaimmistoa mun ilmeistä, eli voitte kuvitella kuinka kivoja ne hirveimmät sit oli..:)


Housut on Nellyltä, oon ihan rakastunut! Tilasin itseasiassa ihan erilaiset housut, mutta niillä oli varastolta loppu juuri ne haluamani, joten sieltä lähetettiin tilalle tälläiset. Tyytyväinen olen! :)

Kengät; en muista, tositosi vanhat. Housut&Paita: Nelly, Laukku: UFF

Hahah, kaverini sanoin, miksi duckface ? Anyhow, eilen posti toimitti minulle myös Rapunzelilta tilaamani klipsipidennykset !! Kävin viime viikolla kampaajalla tavoitteenani saada kivannäköinen liukuväri. En tiedä mikä siinä oikein on, mutta kampaajat eivät oikein ikinä ymmärrä mitä haluan ja lopputulos on joka kerta sellainen, mihin en ole tyytyväinen ja päädyn itse korjailemaan lopputulosta. Niinkuin tälläkin kertaa. Tummensin tyveä heti kampaajalla käynnin jälkeen, ja pari päivää myöhemmin vaalensin vielä latvat. Pidennykset tilasin saadakseni hiuksiini lisää pituutta, aina kun siltä tuntuu:)


Oltiin eilen myös Lintsillä, vitsi siitä tulee lapsuus mieleen!!! Etenkin vuoristoradan tuoksu ja söpöt jarrumiehet, nostalgiaaa!! Ainut mikä oli harmittavaa huomata, että niissä laitteissa ei todellakaan jaksa juosta enää pää kolmantena jalkana, niinkuin aina pienenä:( Aletaan tulla vanhaks..

Paras laite ikinä!!!

Hypättiin muuten kaverin kanssa Benji tän viikon alussa.. HUHHUH. Siinä on juttu, mikä kaikkien pitäisi tehdä! En oo ikinä aikasemmin tuntenut sellasta adrenaliinimäärää mun kehossa, kuin sen hypyn jälkeen:D  Teen siitä erillisen postauksen varmaankin huomenna : )

Loppuun ihan mun lempparein biisi tällä hetkellä. Kannattaa muutenkin kuunnella Ronyaa, en oo pitkään aikaan kuullut noin hyvää suomalaista laulajaa! parasta :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti