keskiviikko 22. elokuuta 2012

Top Shop

Eksyin Top Shopin aleihin, ja päädyin tekemään ihan pienen tilauksen. Sinänsä tyhmää tilata kesävaatteita näin syksyn lähestyessä, mutta suunnitteilla olisi ottaa äkkilähtö jonnekin lämpimään joulu- tai helmikuussa, joten vaatteet pääsevät käyttöön ennen ensi kesää ;) Ja voihan näitä syksylläkin käyttää, kun pistää kaveriksi jonkin ihanan lämpimän neuleen ja sukkahousut :)



Oon satavarma, että toppi on just täydellinen, mutta noi shortsit mietityttää ihanihan vähäsen. On aina riski tilata housuja/shortseja netistä, koska niitä ei luonnollisesti pääse sovittamaan ennen ostamista.

Muutenkin kun noi ei oo ihan perusshordet hapsuineen kaikkineen, joten saa nähä. Uskoisin että noi on sellaset "jokotai" - natsaa ihan täysillä, taaaai sitten ne on ihan täys floppi:D  Mutta sithän se nähään ku tilaus saapuu! Näin kuvan perusteella tykkään ainakin tosi paljon. Eikä oo vielä ainakaan tähän mennessä menny netistä tilattujen housujen suhteen pieleen, ja aika paljon oon tilaillut. Joten toivotaan parasta ;)

Yhteensä tilaukselle oli hintaa 21puntaa eli n. 24-25e.

<3 Lola

tiistai 14. elokuuta 2012

!!!

BENJIIIII


Oltiin tosiaan hyppäämässä benji viime viikolla. Toistaseks siisteintä mitä oon kokenu!!! Ainaki se adrenaliinimäärä sai mut ihan sekasin. En malta odottaa tandemlaskuvarjohyppyä, minkä meen hyppäämään tän kuun lopulla !!
Hinta oli 95e, aika kallis, mutta toisaalta IT WAS SO WORTH IT!
Suosittelen kaikille!!!







Hypyn jälkeen "hieman" räjähtäneinä... (tai siis lähinnä mä)

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !! <3 <3 <3


Mutta tosiaan, kaikki ketkä ei tänä kesänä vielä jostain syystä hypännyt, PLIIS tehkää se ens kesänä!!

Tuunailin muuten yhet mun shortsit ja niistä tuli sairaan kivat !! Kuvia joskus myöhemmin:)

- Lola (:

lauantai 11. elokuuta 2012

It's that simple






why am i so afraid to lose you when you aren't even mine

Vihdoin sain väsättyä uuden postauksen!

Tässä vähän eilisen asua..  Oltiin tossa mamin kanssa kuvailemassa ja toteanpa vaan, että toi kameran edessäoleminen ei todellakaan oo mun juttu :D kuvia otettii varmaan 100, ja nää on parhaimmistoa mun ilmeistä, eli voitte kuvitella kuinka kivoja ne hirveimmät sit oli..:)


Housut on Nellyltä, oon ihan rakastunut! Tilasin itseasiassa ihan erilaiset housut, mutta niillä oli varastolta loppu juuri ne haluamani, joten sieltä lähetettiin tilalle tälläiset. Tyytyväinen olen! :)

Kengät; en muista, tositosi vanhat. Housut&Paita: Nelly, Laukku: UFF

Hahah, kaverini sanoin, miksi duckface ? Anyhow, eilen posti toimitti minulle myös Rapunzelilta tilaamani klipsipidennykset !! Kävin viime viikolla kampaajalla tavoitteenani saada kivannäköinen liukuväri. En tiedä mikä siinä oikein on, mutta kampaajat eivät oikein ikinä ymmärrä mitä haluan ja lopputulos on joka kerta sellainen, mihin en ole tyytyväinen ja päädyn itse korjailemaan lopputulosta. Niinkuin tälläkin kertaa. Tummensin tyveä heti kampaajalla käynnin jälkeen, ja pari päivää myöhemmin vaalensin vielä latvat. Pidennykset tilasin saadakseni hiuksiini lisää pituutta, aina kun siltä tuntuu:)


Oltiin eilen myös Lintsillä, vitsi siitä tulee lapsuus mieleen!!! Etenkin vuoristoradan tuoksu ja söpöt jarrumiehet, nostalgiaaa!! Ainut mikä oli harmittavaa huomata, että niissä laitteissa ei todellakaan jaksa juosta enää pää kolmantena jalkana, niinkuin aina pienenä:( Aletaan tulla vanhaks..

Paras laite ikinä!!!

Hypättiin muuten kaverin kanssa Benji tän viikon alussa.. HUHHUH. Siinä on juttu, mikä kaikkien pitäisi tehdä! En oo ikinä aikasemmin tuntenut sellasta adrenaliinimäärää mun kehossa, kuin sen hypyn jälkeen:D  Teen siitä erillisen postauksen varmaankin huomenna : )

Loppuun ihan mun lempparein biisi tällä hetkellä. Kannattaa muutenkin kuunnella Ronyaa, en oo pitkään aikaan kuullut noin hyvää suomalaista laulajaa! parasta :)


sunnuntai 5. elokuuta 2012

Better late than never

Moi. Olen Lola. Oikea nimeni on Loviisa, mutta harva kutsuu nykyisin mua sillä nimellä.. Mun on pitänyt perustaa blogi jo noin kaks vuotta, mutta aika ei oo vaan riittänyt... (pokka pikemminkin). Kyllästyin kuitenkin saamattomuuteeni ja ajattelin, että mitä mulla on menetettävää!


Opiskelen Sibelius-lukiossa nelivuotisena, eli mulla on vielä vuosi opiskeltavaa edessä. Olen aina ollut vähän go with the flow -asenteella menevä tytskä, joten koulu on välillä jäänyt vähän vähemmälle huomiolle. Viimeiset kolme vuotta olen keskittynyt toteuttamaan itseäni ja spontaania puoltani, ja kaikkea on tullut tehtyä ja koettua.. Mitään en kadu, mutta nyt olis sitten tarkotus kuitenkin vuoden päästä olla se lakki päässä ja ylioppilastodistus kädessä, jotta voisin jatkaa elämässä eteenpäin:) Hetkessä pitää elää, mutta ei liikaa !!!






Olen luonteeltani temperamentinen. Nauran paljon, (liikaa monen mielestä). Itken aina - olinpa sitten iloinen tai surullinen. Osaan olla vihaisena aika pelottava (ainakin omasta mielestäni). Olen melko spontaani. Olen myös todella laiska. Kun rakastan, rakastan täysillä - se onkin koitunut välillä kohtalokseni...

Ystävät ovat minulle kaikki kaikessa ja musiikki asia, mitä ilman en voisi elää. Muoti on minulle tapa ilmaista itseäni, sekä samalla suuri osa identiteettiäni. Matkustelu on asia mistä en ikinä aio luopua, ja elämä on minulle asia, mistä en ikinä saa tarpeekseni!

Blogin olisi tarkoitus olla muoti/lifestyleblogi, mutta katsoo, että mihin suuntaan tää alkaa tästä menemään:)