Eksyin Top Shopin aleihin, ja päädyin tekemään ihan pienen tilauksen. Sinänsä tyhmää tilata kesävaatteita näin syksyn lähestyessä, mutta suunnitteilla olisi ottaa äkkilähtö jonnekin lämpimään joulu- tai helmikuussa, joten vaatteet pääsevät käyttöön ennen ensi kesää ;) Ja voihan näitä syksylläkin käyttää, kun pistää kaveriksi jonkin ihanan lämpimän neuleen ja sukkahousut :)
Oon satavarma, että toppi on just täydellinen, mutta noi shortsit mietityttää ihanihan vähäsen. On aina riski tilata housuja/shortseja netistä, koska niitä ei luonnollisesti pääse sovittamaan ennen ostamista.
Muutenkin kun noi ei oo ihan perusshordet hapsuineen kaikkineen, joten saa nähä. Uskoisin että noi on sellaset "jokotai" - natsaa ihan täysillä, taaaai sitten ne on ihan täys floppi:D Mutta sithän se nähään ku tilaus saapuu! Näin kuvan perusteella tykkään ainakin tosi paljon. Eikä oo vielä ainakaan tähän mennessä menny netistä tilattujen housujen suhteen pieleen, ja aika paljon oon tilaillut. Joten toivotaan parasta ;)
Yhteensä tilaukselle oli hintaa 21puntaa eli n. 24-25e.
<3 Lola
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti