Oltiin tosiaan hyppäämässä benji viime viikolla. Toistaseks siisteintä mitä oon kokenu!!! Ainaki se adrenaliinimäärä sai mut ihan sekasin. En malta odottaa tandemlaskuvarjohyppyä, minkä meen hyppäämään tän kuun lopulla !!
Hinta oli 95e, aika kallis, mutta toisaalta IT WAS SO WORTH IT!
Suosittelen kaikille!!!
Hypyn jälkeen "hieman" räjähtäneinä... (tai siis lähinnä mä)
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !! <3 <3 <3
Mutta tosiaan, kaikki ketkä ei tänä kesänä vielä jostain syystä hypännyt, PLIIS tehkää se ens kesänä!!
Tuunailin muuten yhet mun shortsit ja niistä tuli sairaan kivat !! Kuvia joskus myöhemmin:)
- Lola (:





Ei kommentteja:
Lähetä kommentti