Opiskelen Sibelius-lukiossa nelivuotisena, eli mulla on vielä vuosi opiskeltavaa edessä. Olen aina ollut vähän go with the flow -asenteella menevä tytskä, joten koulu on välillä jäänyt vähän vähemmälle huomiolle. Viimeiset kolme vuotta olen keskittynyt toteuttamaan itseäni ja spontaania puoltani, ja kaikkea on tullut tehtyä ja koettua.. Mitään en kadu, mutta nyt olis sitten tarkotus kuitenkin vuoden päästä olla se lakki päässä ja ylioppilastodistus kädessä, jotta voisin jatkaa elämässä eteenpäin:) Hetkessä pitää elää, mutta ei liikaa !!!
Olen luonteeltani temperamentinen. Nauran paljon, (liikaa monen mielestä). Itken aina - olinpa sitten iloinen tai surullinen. Osaan olla vihaisena aika pelottava (ainakin omasta mielestäni). Olen melko spontaani. Olen myös todella laiska. Kun rakastan, rakastan täysillä - se onkin koitunut välillä kohtalokseni...
Ystävät ovat minulle kaikki kaikessa ja musiikki asia, mitä ilman en voisi elää. Muoti on minulle tapa ilmaista itseäni, sekä samalla suuri osa identiteettiäni. Matkustelu on asia mistä en ikinä aio luopua, ja elämä on minulle asia, mistä en ikinä saa tarpeekseni!
Blogin olisi tarkoitus olla muoti/lifestyleblogi, mutta katsoo, että mihin suuntaan tää alkaa tästä menemään:)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti